środa, 26 lutego 2014

O ogniu, płomyku....

"W ciem­nym po­koju,przy blas­ku świecy, za­pat­rzo­ne oczy,widzą piękno płynących wspom­nień."






Reakcja Matuli:
„A co ty nastrój do wróżb skomponowałaś?”  
Fakt faktem zazwyczaj używa się świec do lania wosku…ale gdzie do Andrzeja nam J
Tak więc naszło mnie na zapachy.
Bo z czym nam się kojarzy płomień?
Z ciepłem rodzinnym, dzieciństwem, poczuciem bezpieczeństwa, z aromatyczną kąpielą we dwoje ;) itp.
Tak więc świece są praktyczne bo jak zabraknie w zimie prądu to jak najbardziej….


Ta szklana jest moją najstarszą ma chyba ze 12-13 lat. Potrzebuję olejku eterycznego, mieści się w ni ej ok 250ml. A w środku jest wyścielana świerkiem. Cena nie pamiętam, ale płomień z niej zacny J. Zapach? Intensywny acz delikatny.

Różana zwykła. Delikatny zapach róż. Po zapaleniu, a intensywniejszy po zgaszeniu utrzymuje się dłuższy czas. Cena nie więcej niż 2 zł

 Dwie ulubione. Cena około 6 zł. Ale Wanilia(l) i Bez(p). Jeśli chodzi o mnie to właśnie nie wiedziałam na którą się zdecydować, więc wzięłam dwie. Obie ślicznie pachną długo i uzależniająco. Porwały mnie. J
PS: A nie przepadałam za zapachem wanilii… J

Już myślałam, że się pomyliłam co do tych maleństw. Czuję je. J Co prawda dłużej trzeba czekać, żeby wosk zaczął uwalniać zapach, ale efekt jest. Delikatny bezowy zapach maju :) 5 zł sztuk 18.

A tym czasem zmykam. Obowiązki wzywają.

by Tusia



1 komentarz:

  1. Też lubię kiedy świece się palą i delikatnie pachną,tworzy się wówczas cudowny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)