środa, 22 stycznia 2014

Recenzja balsamu do ciała z Ziai


Jakiś czas temu kupiłam bardzo fajny balsam do ciała.(pewnie każda z Was go zna :p )

Ten balsam spełnia moje oczekiwania np w gorące lato. :) Kiedy chcę się w miarę szybko opalić to wybieram to cudo. Rezultat zbliżony do typowych balsamów do opalania! (tych sezonowych)

Lubię go bo można go używać cały czas. O każdej porze roku. I czy się opalam czy nie moja skóra jest nawilżona. A że ja cenię naturalność no to w solarium mnie Panie nie zobaczą (te które lubią solarium oczywiście jak najbardziej mogą używać. Powiem więcej jest to nawet wskazane! :) Ale o tym gdzieś w połowie artykułu :) 



PS: Broń boże nie zabraniam chodzenia co jakiś czas na solarium. Żeby nie było :))


Tak wyglądam na zewnątrz:)


Masło kakaowe 
poprawia koloryt skóry
do skóry normalnej i suchej

Odżywczy balsam do pielęgnacji skóry normalnej i suchej 
polecany przed opalaniem również w SOLARIUM! 
(testowałam, ślicznie się opaliłam w ubiegłe wakacje - fakt nie w solarium :D)




Działanie:
- głęboko i intensywnie nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
- wygładza, uelastycznia i aktywnie regeneruje naskórek.
- lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości.
- skutecznie łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania.
- regularnie stosowany poprawia koloryt skóry
Efekty:
- wzrost jędrności i elastyczności naskórka.
- pogłębiony naturalny koloryt skóry.


A tak w środku:


Pisać sposób użycia? :))
Wmasować w skórę do wchłonięcia a jeszcze producent wspomina, że warto by go stosować również z innymi kosmetykami z tej serii.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, (Mineral Oil), Ceatearyl Ethylhexanoate, Cera Microcristallina, Paraffin, Glycerin, Sorbitan Sesquioleate,Theobroma Cacao(Cocoa), Seed Butter, Polyglyceryl-3 Ricinoleate, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Panthenol. Tocopheryl Acetate, Ceresin, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo 2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Frogrance)
+ witamina E oraz prowitamina B5 (D-panthenol)
Potwierdzony klinicznie.

Objętość 300 ml
Cena: ok. 10-15 zł


Moja ocena?
w skali 5
5/5

Ten artykuł znajduję się też na

Przepis na Kobietę

2 komentarze:

  1. do mnie zjajka jakoś nigdy nie przemawiała;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że i ja nie przepadam za tą linią kosmetyków :)). Ale akurat ten balsam "przemówił" z przyczyn, że ciężko mi się opalić letnią porą. A po nim jakoś szybko słoneczko łapie

      Usuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)