sobota, 11 stycznia 2014

Dla Blondynek :)

Sama jestem Blondynką. Mój naturalny ciemny blond potrafi się zmienić pod wpływem światła. I albo wpada w ciemny brąz, albo w jaśniejszy o pół tonu blond. Oczywiście natura musiała mi się opatrzyć, znudzić zbrzydnąć, więc poszłam sobie kiedyś, kiedyś do mojej ukochanej pani fryzjerki. Pani I z asystą drugiej pani A zrobiła mi pasemeczka. Pierwotnie miałam być całkowitą jasną blondynką, ale podobno mam zbyt nietypowy odcień cery i efekt byłby odwrotny do zamiarów.

A więc… wracając do meritum sprawy.....

Kupiłam szampon z Joanny Professional i żeby nie było zbyt kolorowo ma on swoje plusy ale i minusy…
„Szampon rewitalizujący kolor popielaty, z mikroproteinami neutralizuje niepożądany odcień na włosach blond”




 Doskonałe właściwości!
„Szampon rewitalizujący kolor Joanna Professional został specjalnie opracowany do stosowania w salonach fryzjerskich.(ale również w  domku) Doskonale neutralizuje niepożądany, żółtawy odcień włosów blond po rozjaśnianiu lub koloryzacji i pozwala na usuniecie pozostałości produktów po tych zabiegach. Nadaje chłodny, popielaty refleks, którego intensywność zwieksza się stopniowo po kilkakrotnym użyciu. Formuła kosmetyku wzbogacona jest o mikroproteiny, dzięki czemu włosy nabierają pięknego blasku, pozostają lekkie i miłe w dotyk. Piękny zapach czarnej porzeczki sprawi, że  poczujesz wyjątkową przyjemność i relaks (aromaterapia! :)) podczas pielęgnacji J

- wygodny dozownik (a takie lubię najbardziej)

 Składniki aktywne:
MIKROPROTEINY działają ochronnie i wzmacniają strukturę włosów nadając im piękny i zdrowy wygląd.

Rezultaty
- neutralizacja niepożądanego refleksu blond
- lśniący, chłodny odcień włosów
- włosy miękkie i miłe w dotyku

Sposób użycia: 
Na wilgotne włosy nanieść szampon rewitalizujacy kolor i masować do uzyskania piany. Pozostawić na włosach na kilka minut, po czym starannie spłukać. W razie potrzeby czynność powtórzyć. Po użyciu dokładnie umyć ręce, ponieważ kosmetyk może pozostawiać niebieskawe zabarwienie! UWAGA!  dodam tylko jeszcze, że kosmetyk potrafi zrobić nam nie fajną niespodziankę i paskudzi czasami półeczkę swoim wnętrzem – lubi się uzewnętrzniać J

Składniki; 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl, Betanine, Cocamide MIPA, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Laureth-4, Glyceryl Oleate, Trimethylsilylamodimethicone, C11-15Pareth-5, C11-15 Pereth-9,Polyquaterinum-10, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Protein, Triethanolamine, Sisodium EDTA, Sodium Chloride, Perfum, Acid Violet 43, DMDM Hydantion, Methylchloroisothiazolihone, Methylisothiazolinone.

Koszt jednej butelki: 14 zł

Pojemność 500 ml

Moja ocena w skali 5/5 : 4,5 z uwagi na wylewanie się kosmetyku.

Nie mniej jednak jest świetnym preparatem wydobywający piękno koloru naszych włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)