piątek, 10 stycznia 2014

Szybki ratunek dla zniszczonych włosów!

Czy Wasze włosy są zniszczone częstym farbowaniem ? Czy Wasze włosy są matowe i "bez życia" i wysuszone od częstego używania suszarek tudzież prostownic i karbownic 
Jeżeli Twoje włosy mówią stop! To najlepszy moment na to by kupić:  

Balsam Repear & Shine z jedwabiem





Kilka lat temu kiedy zaczęłam eksperymentować z kolorem włosów po kilku miesiącach poszłam do swojej wieloletniej fryzjerki - do której mam zaufanie niemalże jak do przyjaciółki - podciąć końcówki. Spojrzała na moje włosy i poleciła mi Balsam Repear & Shine z jedwabiem na suche, zniszczone włosy

Jakie było moje zdziwienie kiedy po pierwszym użyciu przy rozczesywaniu nie miałam skołtunionych kosmyków, nie ciągnęłam szczotką włosów. Skończyło się moje wylewanie łez spowodowane utratą sporej części czupryny.

Ten balsam…
pielęgnuje i dba o zdrowy wygląd włosa. Działa odżywczo i antystatycznie Ułatwia rozczesywanie i modelowanie włosów. Efekt widoczny już przy pierwszym użyciu.
Sposób użycia: niewielką ilość balsamu wetrzeć w mokre, umyte włosy. Pozostawić na kilka minut i dokładnie spłukać

Pojemność 1000 ml 
Koszt jednej butelki około 12-15zł



BARDZO WYDAJNY!

Ten artykuł znajduje się również na 

Przepis Na Kobietę

3 komentarze:

  1. od dawna szukam, czegoś co uratuje moje włosy... bezskutecznie. na pewno spróbuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi interesująco. Nie widziałam nigdzie tych kosmetyków :/
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WingsOfEnvy, poszukaj w typowo fryzjerskich sklepach. Na pewno znajdziesz. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)