sobota, 31 maja 2014

Przepis na... szczęście?

A witam po raz kolejny... słucham dziś cały dzień muzyki i... natknęłam się na coś takiego...

Przepis na szczęście
4 filiżanki miłości
2 filiżanki lojalności
3 filiżanki przebaczenia
1 filiżanka przyjaźni
2 łyżeczki czułości
4 kwarty wiary
I beczka śmiechu


Miłość połączyć z lojalnością
i starannie wymieszać z wiarą
przyprawić dobrocią, czułością 
i wyrozumiałością,
obficie spryskać śmiechem
dodać przyjaźni i miłości
wypiekać na słońcu.


Hm...żeby to było takie proste jak pieczenie ciasta, które dziś będę uskuteczniać jak zakupy przyjadą... :D


Wasza, zzz...zakochana(!?) Tusia

Albo mi nie przeszło, albo wróciło ze zdwojoną siłą :|
;P

9 komentarzy:

  1. Tusieńko Ty moja :):) Trzymam za Ciebie mocno kciuki ... Miłośc to coś pięknego pod warunkiem, ze obie strony Kochają z tą samą siłą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten cytat, to chyba z Małego księcia... Dla mnie chyba pieczenie ciasta jest jednak najtrudniejsze, zazdroszczę talentu cukierniczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i talent cukierniczy? Jestem pierwsza która pierwsza wychodzi z kuchni jak się coś dzieje. A te napady "talentu" to chyba zdarzaja się przez jajeczkowanie :D ooo w te dwa dni zawsze wszystko mi wyjdzie po mojej myśli :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeden to cytat z mojego ukochanego "Małego księcia"

      Usuń
  4. Tusiu do mnie zakupy nie przychodzą:)
    Cytat z 'Małego księcia" oczywiście znam.
    W ogóle uważam ze to bardzo 'mądra" książeczka:)
    Ech a miłość? Podobno na każdego czeka ta jedyna, prawdziwa , nam pisana ale czasem długo trzeba na nia czekać .Powiem tyle , szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny cytat a zakochanie.... cóż , to silne i piękne uczucie! Zyczę szczęścia !!!
    Tusiu! i oby trwało zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)