środa, 14 stycznia 2015

Wieeeelki powrót! LIEBSTER BLOG AWARD

Witajcie!
Jestem z powrotem :)
Wena mnie ostatnio opuściła...
Niby tematów mam sporo do obgadania na blogu, ale jakoś nie potrafiłam ubrać ich ze składem i ładem... system komputerka padł... ( nie wielką moją pomocą :D ) [kto jak kto, ale ja psuć potrafię!] :D to teraz sprawdzam czy działa :))) Działa! 
Praca? Są dni fatalne, są dni neutralne i są fajne. No trudno. Widać, taki czas mam, że nawet nad literaturą nie mogę się skupić. No bywa. Zmęczenie... W ogóle ten rok jakoś za fajnie się nie zapowiadał...
Ponad to... moja waga się zepsuła. Od początku roku +2 kg  :)
Dziś przeglądając pewien portal społecznościowy dostałam wiadomość o możliwości zmiany pracy...
tam gdzie się ubiegałam dokładnie rok temu... ale biorąc pod uwagę:
- stracone nerwy
- determinację
- oddanie zawodowe
w efekcie czego:
KTOŚ MI DAŁ SZANSĘ NA 4LETNI OKRES 
i mam szansę w tym czasie stanąć na własne nogi, to chyba raczej nie zrezygnuję z obecnej.
Nie chce mi się wracać do punktu zerowego...

 ***

A co tu?
Dwa zaproszenia do nominacji tej samej na szczęście to zlepię od razu... tylko... kogo ja nominuję ?? :( To jest problem :D

LOUI i Doorka  Dziękuję :*

LIEBSTER BLOG AWARD cóż to takiego?


„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

NOMINUJĘ:


Pytania LOUI

1.Co chciałabyś osiągnąć w swoim życiu?
Stabilizację w każdej dziecinie życia.
2. Skąd pomysł na bloga?
Nie miałam. Samo z czasem wyszło. Wygląda na to, że interesuję się wszystkim po trochu :)
3. Jaką chciałabyś mieć cechę charakteru?
Cierpliwość
4. Gdybyś miała możliwość spędzić tydzień wakacji w wybranym miejscu, jakie byś wybrała?
Gruzja
5. Lubisz czytać?
Uwielbiam. Jestem molem książkowym od pieluchy
6. Ulubiona piosenka
Yyyy "Me and my broken heart" - Rixton w oryginale, ale wolę cover :D
7. Co Cię motywuje?
Szczerze? A mogę nieskromnie? Pochwała. :D No i generalnie stres. 
8. Kto Cię inspiruje?
Ludzie, którzy nie wiedzą, że są moją inspiracją ;)
9. Jesteś rannym ptaszkiem, czy wolisz spać do późna?
Yyy. Raczej ranny ptaszek. Ale kiedy jestem totalnie zmęczona śpię dotąd aż się wyśpię, a później narzekam, że za długo spałam :)
10. Ulubiony serial?
The walking dead ostatnio, House (kocham tego chama), ER, Grey's Anatomy
11. Podaj 5 ulubionych polskich słów i wyjaśnij dlaczego akurat je wybrałaś?
Toś wymyśliła! :D
przepraszam: szczere, potrafi zdziałać cuda
rodzina: podstawowa i najważniejsza jednostka społeczna, bezpieczeństwo i poczucie, że mam dla kogo żyć
muzyka, bo łączy pokolenia :), bo dzięki niej dzień jest lepszy   
tolerancja ważna cecha w dzisiejszych czasach, szkoda tylko że pewien odsetek ludzi nie jest tolerancyjna...
przyjaźń bo spotkałam osobę na swojej ścieżce życiowej, która ostrzegała, pomagała i wpierała i jest ze mną nadal. 

Pytania Doorki: 

1 Uważasz. ze już w życiu masz wszystko?
Hmm..nie można mieć wszystkiego... ;)
2. Przydarzyło Ci się coś w przeszłości (dobrego lub złego) co zmieniło Twoje życie całkowicie?
Tak, przydarzyło się sporo i złego i dobrego, co pomogło mi dorosnąć.
3. Najgłupsza plotka jaką usłyszałaś na Swój temat?
Nie przypominam sobie w tej chwili... Pewnie jakieś były, których dziś nie pamiętam ;)
4. W jaki sposób odpoczywasz? (chodzi o to, czy np. książka, telewizja, medytacja w ciszy itp.
Najczęściej telewizja przy niej szybko...zasypiam :)
5. Jakie programy najbardziej Cię interesują w telewizji (film - jaki gatunek, rozrywka, polityka itp.)
Film najbardziej akcja, sensacja, horror, dramat, Rozrywka "telewizyjna sieczka" tzw. czyli programy medyczne i dokumentalne. polityki nie dotykam
6. Kiedy wstajesz rano a nie idziesz akurat do pracy, jaką czynność wykonujesz jako pierwszą? (łazienka, komputer, telewizor, kawa czy może coś innego)?
Jak mam po drodze a nie zbudzi mnie pełny pęcherz albo psiak (bo też jest taka możliwość) to telewizor i kawa, a jeśli nie uda mi się przekonać psa, że na spacer jest za wcześnie to niestety spacer obowiązkowo.
7. Czy lubisz spędzać czas na łonie natury?
Łono natury, ale z wodą gdzie można się kąpać. Bo latać po lasach nie cierpię. Dziecko miasta.
8. Czy masz jakąś fobię?
hm... węży na pewno się boję i żab (bo mnie kiedyś jedna wystraszyła) a jeżeli fobią jest fakt, że muszę mieć wszystko zaplanowane w niedalekiej przyszłości bo inaczej będę "obgryzać paznokcie".
9. Jesteś duszą towarzystwa czy raczej typem domatora?
Typem domatora, aczkolwiek nie mówię, że nie lubię sie bawić
10. Jakie z dań jest Twoim popisowym?
Hooo zapytaj mnie kiedy będę pełnoetatową kucharką. Jestem w kuchni kiedy mam ochotę, czas i chęci. 
11.Fotografia kolorowa czy czarno-biała?
Czarno-białe 

I moje pytania:

1. Twoje największe marzenie z dzieciństwa?
2. Opisz siebie w 5 słowach
3. Czego nie jesteś wstanie zaakceptować u innych ludzi?
4. Jakie cechy charakteru cenisz u innych?
5. Szklanka do połowy pełna czy do połowy pusta?
6. Czego na 100% nigdy w życiu nie spróbowała (dania kulinarne, sporty itp)
7. Najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś w życiu?
8. Jesteś tolerancyjna?
9. Co chciałabyś w sobie zmienić ?
10. Wygrałaś milion w Totka. Co zrobiłabyś z wygraną? (wiem nie realne, pomarzyć można) ;P
11. Gdybyś miała wpływ na zmiany w Polsce co byś zmieniła?


Miłej zabawy Kochane

PS: To chyba najdłuższa notka na blogu :)



2 komentarze:

  1. Dzięki , że przyłączyłaś się do zabawy :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi , Właśnie też oglądam" doktorka" ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja lubię odpowiadać na pytania ;)
      Właśnie, moja szajbnięta natura myśli już o zakupie wszystkich serii serialu i + książki może kiedyś...,ale każdy sezon niespełna 46 zł * 8 ? Może promocje kiedyś będą? :D

      Usuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)