środa, 12 marca 2014

Konkurs PNK

Ja i konkurs?? Ja!? Kurde nie wiem co to się stało, że mi się chce bawić w wygrywanie konkursu ;P
Przecież w moim przypadku raz na *naście lat coś mi się uda znaleźć czy wygrać... :)) (z moim parszywym szczęściem)
No ale ok. OSTATNI RAZ i więcej mnie proszę nie namawiać! :D

No więc...

"Celebrujmy Wiosnę!



"Zaskocz nas! Rusz głową! Uruchom wyobraźnię i wygraj torebkę w kolorze wiosennego nieba, lub zakupy w sklepie Rossman!

Stwórz COŚ na cześć Wiosny, a my docenimy kreatywność, wyłaniając spośród uczestniczek aż TRZY Laureatki.


Szczegóły konkursu na stronie http://przepis-na-kobiete.pl/pages/konkursy  i  Regulaminie."





PS. Co prawda NIE WIERZĘ, (złe podejście?) żebym mogła coś wygrać, ale pobawić się można :)
by Tusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)