poniedziałek, 10 marca 2014

Wiosno, Wiosno ach to Ty! :)

Kochane! Pytanie dnia: 
Jak jeść dobrze, smacznie i zdrowo?

W myśl "Kto jada sałatki ten jest piękny i gładki"


Nie oszukujmy się warzywa musimy jeść cały rok. Z prostego powodu: sałatka = bomba witaminowa i energia w jednym.

Ja przedstawię Wam przepis na moją ulubioną swego czasu sałatkę. Nawet wczoraj ją robiłam :)



Sałatka z kapusty pekińskiej i serem fetą

Główne składniki
- kapusta pekińska (ja daję pół kapusty )
- papryka (różne kolory)
- ogórek zielony
(jeśli chcemy np. pomidora to nie dajemy ogórka! )
- ser feta, mozzarella (który uwielbiam!) tu wystarczy jedno opakowanie
- kukurydza
- oliwa i przyprawy typu sól i cukier, pieprz do smaku, czosnek + zioła
(albo specjalny sos sałatkowy)

Wykonanie:
Kapustę poszatkować i wrzucić do miski. Pozostałe warzywa pokroić w kostkę i również wrzucić do miski.
Następnie zalać oliwą z przyprawami, lub sosem sałatkowym


A gdyby nie Teściowa to nie polubiła sałatki ;p

Smacznego!

by, Tusia 

.Ten artykuł znajduję się na stronie

Przepis na Kobietę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)