środa, 26 listopada 2014

Serowy chleb?

Hej!
Myślę i myślę, ale tu dawno przepisu nie było!!
A przecież obiecałam...

Pamiętacie jak wspominałam, o tym, że niedaleko otworzyli knjpkę ormiańską czy gruzińską?
Bardzo drogą... zawiodłam się nie mniej, bo... nie ma w menu tego czego chciałabym spróbować...
Bo po pierwsze uwielbiam próbować nowych smaków, po drugie kocham ser :D

Moje Drogie CHACZAPURI


Składniki na 2 placki średniej wielkości:
Jogurt naturalny 250 ml.
Soda 1 herbacianej łyżki
Sól 1/3 herbacianej łyżki
Mąka pszenna (tortowa) 1 kg
Ser gouda 250 g
Twaróg półtłusty 150 g
Masło 125 g
To są składniki na ciasto niedrożdżowe, można zamiast tego zrobić na cieście drożdżowym .

Przygotowanie:
Ser gouda zetrzeć na tarce i zmieszać z twarogiem, dodać soli do smaku. Z ciasta uformować 2 placki. Na środek placków położyć ser. Zamknąć ser w środku ciasta podnosząc brzegi ciasta do góry i zlepić je na środku (jako tobołek z chusteczki). Przygnieść tak by wyszedł okrągły placek o grubości 1-2 cm. Placek położyć na suchą i mocno rozgrzana patelnię. Przykryć pokrywką. Gdy ciasto zarumieni się od spodu, przewrócić na drugą stronę. Przyrumienioną część posmarować masłem i ponownie nakryć pokrywką. Gdy druga strona ciasta zarumieni się zdjąć z patelni i również posmarować masłem. Po ok. 2 min. Pokroić na 6-8 trójkątnych kawałków.
Podawać na gorąco.

PS: WIEEEELKA PYCHOTA!!!!!!!



PS; Zdjęcia z internet. przepis z www.ddtvn.pl

PS: Ten post znajduje się na stronie PRZEPIS NA KOBIETE.PL

1 komentarz:

  1. Wygląda pysznie! aż mi narobiłaś smaka na taką pizze z serem ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)