niedziela, 6 kwietnia 2014

Manicure na każdą okazję

Kochane!
Dziś krótko bo...
chciałabym Wam pokazać jak szybko można zrobić MANI na wyjście, do pracy albo na to by ładnie nasze paluszki się prezentowały w każdej sytuacji ale w takim tempie, że nasze połówki nie będą nam skrzeczeć nad głową 
"Dłuuugo jeszczeee" 
"Jeszcze jesteś niegotowa, godzinę już czekam!"


Potrzebujemy:
Ulubiony kolor [albo taki żeby pasował do ubioru]
Ja wybrałam:
Nail Polish by INGRID cosmetics nr 32 Kolor różowy zgaszony taki pośredni z cielistym śliczny [w sam raz dla delikatnych blondynek]
I
HEAN ART NAILS (ozdobny) nr 1 Kolor biały 



I tak to wyszło

PS: Opcjonalnie - dla utrwalenia można po wyschnięciu lakierów można położyć warstwę bezbarwnego połyskującego lakieru. Mnie został z brokatem i nijak mi to nie pasuje...

Uwaga ten post bierze udział w Konkursie

 

PS: Bardzo chciałam coś ręcznie, ale i bardzo dobrze, że sprawdziłam...zamierzone prace były już wystawione gdzieś w szerokim świecie... 

5 komentarzy:

  1. Taki prosty i uniwersalny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie uniwersalny i zarazem prosty... bo po co komplikować sobie życie. Postawiłam na prostotę :) Pozdrawiam. Tusia

      Usuń
  2. Bardzo mi miło, że JESTEŚ ze mną :), Cieszę się, że to co tu tworzę nie idzie w próżnię :) Ale na przyszłość tam na górze strony jest zakładka specjalnie dla moich GOŚCI. Jeśli zostawisz tam adres swojego bloga - zajrzę w pierwszej kolejności. Pozdrawiam, Tusia

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiedziałam,że gdzieś Tusia mi o ucho czy też oko sie obiła , Tyś z Pnk:)
    Też biorę udział w konkursie i powodzenia Ci życzę bo mani śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wcześniej obiłam się? Czy jak się zarejestrowałaś?
      Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :))
      Fajnie, że jesteś :)
      Tusia

      Usuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)