niedziela, 13 kwietnia 2014

Zakupowe BUM! Tusi Defilada dwudniowa :)

Wyślij Tusię po czekoladę wróci po 5 godzinach obładowana zakupami do granic możliwości.... :D

Lista zakupów miała być taka:

maseczka do twarzy 
maseczka do włosów tudzież odżywka
oliwa z oliwek! :D (po co komu oliwa w kosmetyczce?) :D
odżywka do włosów do spryskania
buty dla Materki ale...



się wydłużyła nieco za bardzo...


Bo wczoraj...
Włosy
Bo zniszczone końce,
bo ostatniej maski znaleźć nie mogłam
bo potrzebowałam czegoś mocniejszego



Hej, ho hej ho do pracy by się szło...
nie lubię mokasyn, ale para za 19.99 zł
tylko i wyłącznie w pracy...
nie żal mi!


A dziś:

Bo stęskniłam się za GLISS-KURem
Nie miałam porządnej maseczki na lico
a że w ROSSie znalazłam tylko peeling IDEAL GLOW do twarzy rozświetlający...
(i przy zakupie tego kosmetyku uświadomiłam sobie, że muszę już brać z tej półki 20+)
oj, Tusia starzejesz się, starzejesz, dobrze, że dają Ci najwyżej 18 lat
choć cerę masz jak zawsze nastolatka z wypryskami i "dziadostwem" :(
I uwaga:
żeby nie było, że nie czytam!
Czytam sporo i namiętnie
(choć czasu mało ostatnio)
Autorka książki
"Kwiaty na poddaszu"
Virginia C. Andrews
Kolejna część (3) losów rodzeństwa i związku kazirodczego


Spodnie jasne, bo ciemnych mam sporo a i nie kwapię się do pogrzebów w rodzinie...
po za tym wiosna jest

55 zł uwaga 
co potrzebujemy prócz gotówki?
Sokole oko!
Bo pierwsza sztuka była uszkodzona i tu apel do Was

Sprawdzajcie 10 razy zanim weźmiecie kmiot


Wiosnę czuję pełną piersią :)


I koniec...

 zakupów

A ile jeszcze i co jeszcze kupić oj...

Czy coś Was zaintrygowało...coś chcecie wiedzieć o kosmetykach?

by, Tusia



5 komentarzy:

  1. Kwiaty na poddaszu akurat skończylam czytać i musze postara się o następne części bo wciaga :)
    A buciki powiem Ci, że całkiem fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy nawet film obejrzałam. "Kwiaty na poddaszu" Szkoda, że reszta części nie została zekranizowana...

      Usuń
  2. he he bardzo fajny wpis :)

    czarodziejkasmakow

    OdpowiedzUsuń
  3. A też spodnie dziś kupiłam - ogrodniczki:)W kosmetykach to już u mnie czas na 30 plus powinnam się rzucać, ale twardo się trzymam 20stki!Na przeceny uważam, zawsze szukam jakiejś wady bo to oczywiste ze musi być powód zniżki:)Jeśli jest to plamka i widzę ze się sprać da to biorę:)Najważniejsza dobra ocena czy "szkodę" da się naprawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była przecena :). To było kupno spodni "bo chyba nie mam w czym chodzić" mimo, że szafa pęka od ilości spodni ;). Alee tamte się opatrzyły a tu nowy sezon i trzeba było coś sobie kupić. Pierwsza para miała zaciągniecie przez całe udo po kolano i sie zastanawiałam czy tak powinno być. Wzięlam identyczne te na zdjeciu i faktycznie bubel.

      Usuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)