czwartek, 17 kwietnia 2014

Sztuka wywabiania plam (tych najgorszych)

1000 pomysłów na minutę od kulinarnych po porady dotyczące domu...
No właśnie... i w tym rzecz...
Jakiś czas temu wybrudziłam pechowo ulubione spodnie lakierem do paznokci przy okazji robiąc sobie MANI, ale to w taki sposób wypadł czy spadł mi ten drań na biurko, spodnie i podłogę...
Z materiału cholerstwo zejść nie chciało choć acetonem 50 razy przykładałam majstrowałam cuda wydziwiałam. Wszystko z miłości do portek. Ale czego się nie robi z miłości? :D
Dwie butle acetonu poszło, płyn do ciuszków najlepszy jaki był w domu, rozpuszczalnik(!), a śmierdziało niemiłosiernie... 4 lub 5 razy pranie i ten najlepszy jedyny, niepowtarzalny...



UNIWERSALNY ODPLAMIACZ MULTI FABRIC STAIN REMOVER 
firmy fm group

Działanie i zastosowanie
* skutecznie usuwa nawet najbardziej uporczywe plamy
 * zawiera zwiększoną ilość aktywnych enzymów, proteazy i lipazy, które działają 
 skutecznie nawet na plamy z trawy, krwi, jaj, tłustych sosów, oleju
*  dzięki enzymom preparat jest bardzo wydajny, działa w niskich temperaturach oraz 
 zapobiega mechaceniu się tkanin i ponownemu osadzaniu się brudu podczas prania
 * zastosowane związki powierzchniowo czynne sprawiają, że tkaniny stają się miękkie 
 i nie elektryzują się, a skóra dłoni nie ulega wysuszeniu
 * nie zawiera chloru
* chroni kolory, więc może być stosowany zarówno do białych, jak i kolorowych tkanin
 pozostawiają piękny, długotrwały zapach
 * nie niszczy struktury włókien
 * polecany nawet do bardzo delikatnych materiałów
  * wygodny rozpylacz ułatwia naniesienie preparatu 
 bezpośrednio na plamę
*  ma przyjemny, brzoskwiniowo-morelowy zapach

Enzymy to obowiązkowy składnik nowoczesnych odplamiaczy. 
Bez trudu zwalczają zabrudzenia, gdyż przyspieszają reakcje 
chemiczne zachodzące podczas prania i rozkładają nawet 
nierozpuszczalne składniki plam: tłuszcze, skrobię, białka. Działają 
już w temperaturach poniżej 60o
C. Znacznie podnoszą też 
wydajność środków chemicznych. Plamy nie mają szans!

I podczas ratowania spodni zorientowałam się, że mam brudny sweterek i klawiaturę :D
Cena około 16zł 
Do koloru do wyboru detergenty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)