środa, 2 kwietnia 2014

Zapach ukochany Tusi razy dwa :)

Wiem, wiem obiecałam, że napiszę kolejną notkę.
W ferworze zajęć i z powodu braku mnie w domu 
(co można zauważyć w moim pokoju chociażby ;P)
nie pamiętam kiedym sprzątała :))

Podzielę się z Wami moją ostatnią miłością




Świeża, kwiatowa kompozycja dla kobiet subtelnych i eleganckich.


Forever marki La Rive to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet.

Charakteryzuje się świeżym, wibrującym, kwiatowym aromatem. 
"Ten porywający, zmysłowy zapach dedykowany jest kobiecie silnej, olśniewającej i pewnej siebie, która uwielbia otulać się zapachem delikatnym, „smakującym” jak soczysty owoc granatu, lodowo świeżym. "

Do tego jeszcze dostałam


Cena 
Zabijcie mnie
Różne są zależy gdzie
W internecie tego mnóstwo

***
A jeśli rzecz o kwiatach to jeszcze 
o odświeżaczu powietrza:

Księżycowa lilia


otulona satyną


18 zł na 2-3 miesiące

"A jakie doznania zapachowe! :-]

Dwa śliczne zapachy jeden wyjściowy
Drugi pościelowy ;)

Oba dla mnie wyjątkowe"

A Wy jakie zapachy lubicie najbardziej?

by, Tusia

4 komentarze:

  1. nie znam, ale jestem ciekawa jaki byłby dla mojego noska, choć myślę, że polubiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o wodę perfumowaną. (o tym myślałaś?) To delikatny słodko-kwiatowy zapach. Od razu mówię: nie jestem zwolenniczką duszących zapachów. Bo za chwilę mogłabym kichać, kasłać jak i dusić się jak astmatyk.Wolę lekkie, świeże. A te aktualne właśnie takie są.

    Pozdrawiam, Tusia

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała coś nowego duszącego:)Oczywiście słodki.Jak gdzieś trafię tę wodę to sobie niuchnę ,an óż się spodoba bo flakonik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od duszących ataku astmy dostaję ;) kicham, prycham...nie wiem co jeszcze... Pozdrawiam. Tusia

      Usuń

Witam! Czytasz, więc komentuj!
Kochane/i ja nie gryzę, nie biję...komentowanie też nie. Więc śmiało nie bójcie się rozmawiać czy wymieniać myśli :)
W miarę możliwości odwiedzę również Was bylebym tylko miała adres zwrotny ;)
Pozdrawiam Tusia :)